Известие

Collapse
No announcement yet.

Спряха да работят ел.стъклата и климатроника

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спряха да работят ел.стъклата и климатроника

    Здравейте,
    Търсих нещо писано по темата, но не открих. И така проблемът е следния. Днес без да искам дадох един кабел на късо отзад при бушоните в багажника (мисля, че отива в модула за стъклата) и след това спряха да работят стъклата и климатроника. На дисплея изписва следният текст "Momentary connection to air conditioner faulty". Проверих всички бушони и са здрави.
    Моля за помощ!
    Колата е 166, 2.0 TS

  • #2
    предните или задните стъкла не ти работят колега??
    Alfa Romeo 166 2.4jtd 140hp 2001

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от sergo11 Покажи съобщение
      Здравейте,
      Търсих нещо писано по темата, но не открих. И така проблемът е следния. Днес без да искам дадох един кабел на късо отзад при бушоните в багажника (мисля, че отива в модула за стъклата) и след това спряха да работят стъклата и климатроника. На дисплея изписва следният текст "Momentary connection to air conditioner faulty". Проверих всички бушони и са здрави.
      Моля за помощ!
      Колата е 166, 2.0 TS
      Провери хубаво предпазител F-9 в таблото под волана.
      Броят се отляво - надясно и отгоре надолу.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Alfa166 Покажи съобщение
        предните или задните стъкла не ти работят колега??
        И четирите за съжаление.

        ---------- Post added at 05:04 ---------- Previous post was at 05:03 ----------

        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Провери хубаво предпазител F-9 в таблото под волана.
        Броят се отляво - надясно и отгоре надолу.
        Вчера вадих един по един абсолютно всички предпазители, но ще проверя по внимателно точно този.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Провери хубаво предпазител F-9 в таблото под волана.
          Броят се отляво - надясно и отгоре надолу.
          Проверих го. Предпазителя е 5А и е здрав.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от sergo11 Покажи съобщение
            Проверих го. Предпазителя е 5А и е здрав.
            Провери внимателно и предпазител F15 (25A)

            Когато дадеш "на контакт" обърни внимание дали свети осветлението на бутоните на конзолата на шофьорската врата.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Рестартирай като откачиш акумулатора.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Провери внимателно и предпазител F15 (25A)

                Когато дадеш "на контакт" обърни внимание дали свети осветлението на бутоните на конзолата на шофьорската врата.
                Конзолата с бутоните свети със сигурност, а за предпазителя съм 90% сигурен, че е здрав. Вчера вадих всичките предпазители един по един, но въпреки това ще го проверя отново.

                ---------- Post added at 12:05 ---------- Previous post was at 12:04 ----------

                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Рестартирай като откачиш акумулатора.
                Това го пробвах. Няма ефект.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от sergo11 Покажи съобщение
                  Конзолата с бутоните свети със сигурност, а за предпазителя съм 90% сигурен, че е здрав. Вчера вадих всичките предпазители един по един, но въпреки това ще го проверя отново.

                  ---------- Post added at 12:05 ---------- Previous post was at 12:04 ----------



                  Това го пробвах. Няма ефект.
                  В багажника от дясната страна провери 25-амперов предпазител B-17.

                  Ориентирай се по скицата:




                  PS:

                  На конзолата на шофьорската врата има един бутон с който се изключва действието на бутоните на другите врати. На този бутон има оранжев светлинен индикатор, който свети когато колата е на контакт и когато бутонът е натиснат (разрешено е действието на останалите бутони)

                  Накратко: Дай контакт и когато въпросният бутон е натиснат виж дали свети оранжевият индикатор.
                  Last edited by ecotronic; d.m.y г., 16:52.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    В багажника от дясната страна провери 25-амперов предпазител B-17.

                    Ориентирай се по скицата:




                    PS:

                    На конзолата на шофьорската врата има един бутон с който се изключва действието на бутоните на другите врати. На този бутон има оранжев светлинен индикатор, който свети когато колата е на контакт и когато бутонът е натиснат (разрешено е действието на останалите бутони)

                    Накратко: Дай контакт и когато въпросният бутон е натиснат виж дали свети оранжевият индикатор.
                    Предпазители F15 и B17 са 100% здрави проверих ги. Оранжевият индикатор не свети.

                    Comment


                    • #11
                      Това означава, че 100% проблемът е във веригата на предпазителя F9 (5 - амперов).
                      Независимо от това, че вече го провери и установи, че е здрав, разгледай внимателно гнездото му. Може да е здрав, но да не контактува.
                      В крайна сметка ако този предпазител е здрав и няма проблеми с гнездото му, като свалиш блока с предпазителите (държи се с една рапидка горе по средата и се сваля лесно) и го обърнеш за да достигнеш до задните конектори, трябва на конектор F - пин 2 да премериш +12V когато колата е на контакт.

                      За конектора F на гърба на таблото с предпазителите, се ориентирай по скицата:



                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Това означава, че 100% проблемът е във веригата на предпазителя F9 (5 - амперов).
                        Независимо от това, че вече го провери и установи, че е здрав, разгледай внимателно гнездото му. Може да е здрав, но да не контактува.
                        В крайна сметка ако този предпазител е здрав и няма проблеми с гнездото му, като свалиш блока с предпазителите (държи се с една рапидка горе по средата и се сваля лесно) и го обърнеш за да достигнеш до задните конектори, трябва на конектор F - пин 2 да премериш +12V когато колата е на контакт.

                        За конектора F на гърба на таблото с предпазителите, се ориентирай по скицата:

                        Отивам да меря. И ще пиша.

                        ---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:37 ----------

                        Конектора F го намерих, но нещо с пин2 се затруднявам.Как точно се броят пиновете на този конектор?

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от sergo11 Покажи съобщение
                          Отивам да меря. И ще пиша.

                          ---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:37 ----------

                          Конектора F го намерих, но нещо с пин2 се затруднявам.Как точно се броят пиновете на този конектор?


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Готово проблемът е решен!!! Благодаря колега!!! Телефонът ми е 0882 66 44 34 Серго. Когато минаваш през Плевен или пък за нещо друго с което мога да ти помогна не се колебай да го използваш. Срам ме е да кажа, че предпазител F9 беше прекъснал, но прекъснал така все едно е здрав на пръв поглед, а като го премериш на верига го няма.
                            Отново БЛАГОДАРЯ за помоща!

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от sergo11 Покажи съобщение
                              Готово проблемът е решен!!! Благодаря колега!!! Телефонът ми е 0882 66 44 34 Серго. Когато минаваш през Плевен или пък за нещо друго с което мога да ти помогна не се колебай да го използваш. Срам ме е да кажа, че предпазител F9 беше прекъснал, но прекъснал така все едно е здрав на пръв поглед, а като го премериш на верига го няма.
                              Отново БЛАГОДАРЯ за помоща!

                              Радвам се че го пребори.
                              Изводът е, че никога не трябва да се доверяваш само на визуалния оглед, когато работиш по електрически проблеми.

                              Живи и здрави!


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X